piątek, 13 września 2013

Rozdział 8 - Nie zapomianny wieczór .



Zajechailśmy pod jakąś nieznaną mi restauracje . Liam wyszedł żeby mi otowrzyć dzwi . Gdy wysiadłam z auta . Zobaczyłam dziennikarzy . Którzy robili nam zdjęcia . Spojrzałam na Liama , który wyglądam na zdziwionych . Chwycił mnie za rękę . Bardzo zdziwił mnię ten gest . Ale on wydawał się być bardzo rozluźniony . Gdy weszliśmy do restararuacji . Nie było nikogo była zupełnie pusta . Jak by ktoś ją wynajął . Usiadliśmy z Liamem . Nagle zobaczyłam na stole liścik . Zpojrzałam na Liama ale jego twarz nie wyraźała zadnych emoci . Otworzyłam kartkę była od reszty chłopaków z 1D . " Droga Lauro . Czytając ten list napewno będziesz na kolaci z Liamem . To będzie niezpamąmniany wieczór pamiętaj . Uściski przesyłają Zayn , Lou , Harry i Niall .
Po przeczytani karteczki . Odłożyłam ją na stół . Nie wiedząć kiedy Liam zamówił dla nas kolacje .
L -Może wznieśmy toast . Usłaszałam głos Liama .
La - Tak jasne .
Li - Wznosze toast za najpięknieszą dziewczynę na świecie .
Po zjedonej kolaci . Liam zamówił nam szklankę wody .
Li - Lauro . Opowiedz mi coś o sobie .
La - A co cię intersuje .?
Li - Kiedy się urodziłaś jak mineło ci dzieciństwo .
La - Dobrze . Zaczełam mu opowiadać o swoim dzieciństwie domie o rodzicach .
Li - Haha . Twój brat jest niemożliwy . Ale naprawdę zrobił ci taki dowcip na urodziny .
La - Tak naprawdę . Piszczałam jak opentana .
Li - Już go Lubię . Hahahah .
La - Haha bardzo śmieszne .
Li - Dziękuje . Za ten wieczór .
La - A proszę bardzo . Wiesz co . Zdziwiłeś mnie gdy Waleri powiedziałeś że jestem twoją dziewczyna
Li - On jest naprawdę za przeproszeniam upierdliwa . Musiałem powiedzieć prawdę .
Nagle uświadomiłam sobie że jest już dość póżna pora .
La - Liam może odwieziesz mnie do domu .? .
Li - Tak . Jasne . Przepraszam  że sam tego nie zaproponawałem ale w twoim towarzystwie czas leci tak szybko .
La - Dziękuje . Jest mi strasznie miło .
Gdy wyszliśmy z lokalu . Zaobaczyła nas grupka fanek .
F - O boże To ty Liam we własnej osobie . Mogę prosić o zdjęcie .
Li - Tak jasne .
Po jakiś 5 minutach Liam był już wolny .
F - Dziękujemy . A teraz możemy prosić o zdjęcie z twoją dziewczyną .
To pytanie bardzo mnie zaskoczyło .
Li - Nie wiem . Musicie się je spytać .
F - Możemy mieć z tobą . Zdjęcie bardzo prosimy .
La - Yyy.. Ze mną .?
F - Tak z tobą  . Jesteś dziewczyną  Liama . I jesteś bardzo ładna .
La - Dziękuje . Jeśli już tak prosicie to z kim pierwszą mam sb zrobić zdjęcie .
*Oczami Liam *
Ona jest wrpost ztwrzona do robienia sobie z naszymi fankami zdjęć . Jest stworzona dla mnie .

1 komentarz: