czwartek, 12 września 2013

Rozdział 7 - Co to będzie .?


Gdy zobaczyłam wnętrze szafy . Była oszołomieniona było tam tyle sukienek .
La - Mamo . Jakie one są piękne .
Ma - Wybierz sobie . Któraś to twój wieczór .
La - Naprawdę dziękuje .
Pocałował ją w policzko na znak że jej dziękuje .
Miałam do wyboru tyle sukienek . Mój wybór padł na niebieską sukienkę krótką . Gdy wychodziłam z sypialni rodziców do swojego pokoju . Zaczymał mnie mój brat .
To - Wow . Laura wyglądasz zajwiskowo .
La - Hehe dziękuje braciszku.
Weszłam do swojego pokoju to nie wiedziałam co powiedzieć bo zobaczyłam siebie w lustrze . Wygladam pięknie w tej sukience . Spojrzałam nerwowo na zegarek była 16 15 . Miałam jeszcze trochę czasu więc poszłam się umalować . Gdy wróciałam do pokoju . Spjrzałam w lustro . Wyglądałam cudownie . Moja blada cera idealnie wyglała z blond włosami i niebieskim oczami . Spojrzałam na zegarek było już za 10 piąta musiałam się pośpieszyć . Szybko wziełam niebieską mało torebeczkę z łożka . Biegie pobędziłam na dół . Stanełam przed lustrem żeby jeszcze raz się zobaczyć . Wygladałam dobrze . Musiałam jeszczę wybrać buty . Postanowiłam założyć niebieskie buty na wysokiej kotórnie .
La - Mamo . Chodz zobacz jak wyglądam .
Ma - Córeczko wyglądasz ... aż brak mi słów .
La - Mamo jak myślisz spodobam się Liasiowi . .
Ma - Tak córeczko . Napewno się mu spodobasz . Usłyszałyśmy dzwonienie do drzwi  O to chyba on . Mama otowrzyła drzwi . Stał w nich mój młody piękny bóg . Chodz znałam go już pare dni wciąż nie mogłam się na niego napatrzeć .
La - Cześć . Do twarzy ci w garniturze .
Li - Cześć . Dziękuje wyglądasz przpięknie .
La - Dziękuje . To co idziemy .?
Ma - Zaopiekuj się moja córką .
Li - Obiecuje przywieść ją w jednym Kawałku . Niech sie pani o nią nie martwi ze mną będzie bezpieczna . Powiedziawszy te słowa wziął mnie za rękę . I poprowadził prze ciemny chodik do auta . Ale to auto nie było jego .
La - Liam . Czyje to auto .?
Li - Zayna . Zamieniliśmy się on wziął moje to ja jego
 La - Aha .
Liam otworzył przedemną dzwi od auta .
*Oczami Liam *
Boże jaka ona jest śliczna . Dziękuje ci boże za ten wspaniały dzień kiedyśmy się poznali . Boże spraw aby ten wieczór był niezapomniany dla nas obudwóch .


Podoba się komentuj <3 ; )
za 6 kom. następny <3

2 komentarze:

  1. Omomomo kochamm :* Liaś <3 szybko next plisss ;)
    Zapraszam do mnie .... http://stylesowaalex.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń