sobota, 5 października 2013

Rozdział 10 - Facebook

Hej ; D Przepraszam że rozdziałów nie było ale nie miałam jak wejść na kompa . Ale teraz jest i dziękuje za te miłe słowa . Za 5 komów będzie następny ; D  

--------------------------------------------------------------------------------------------------

La - Dlaczego .?
Li - Jesteś interesującym obiektem obserwacji - powiedział zupełnie poważnie - Mówisz przez sen
La - O nie .! - jęknęłam, zalewajc się rumiencami . Schwiciłam się blatu kuchennego . Wiedziałam że mówi przez sen .
Li - Bardzo się gniewasz .? -spytał zaniepokojony
La - To zależy ! - Byłam zbulwersowana i dało się to wyczuć . Odczekał chwile
Li - Od czego ? - spytał w końcu , nie mogąc się doczekać dalszych wyjaśnień.
- Od tego, co podsłuchałeś !- wykrzyknełam zażenowana. Nawet nie wiem,kiedy znalazł się u mojego boku . Ostrożnie ujął moje dłonie
Li - Nie gniewaj się, proszę .
Pochylił się tak, by nie patrzeć na mnie z góry, i zajrzał mi w twarz . Poczułam się jeszcze bardziej skrępowana . Próbowałam odwrócić wzrok .
La - Tęsknisz za babcią - wyszeptał - Martwisz się o nią . Kiedy pada, od szumu deszczu rzuczasz się w łóżku . Dawniej mówiłaś ,One Direction pięć cudów świata" . Zaśmiał się łagodnie . Domyśliłam się, że sam z seibie nie powie mi wszystkiego, obawaiając się, że mnie urazi .
La - Co jeszcze ? - zażądałam . Wiedział, doskonale do czego piję .
Li - No cóż, słyszałem pare razy swoje imię . Westchnęłam pokonana .
La - Ile razy .? Często .?
Li - Co masz dokładnie ma myśli mówiąc ,często" .?
La - O nie ! - Zwiesiłam głowę.
Li - Nie przejmuj się - szepnął mi do ucha - Ja też ja śpie to myśle tylko o tobie
La - O nie rodzice przyjechali
Liam nie mogą ci o tej godzinie zobaczyć . Wyjdź tylnym wyjściem .
Li - Dobra . Kocham cię szepnął mi do ucha .
La - Też cie kocham . Dobra idź już idź .
Było słychać jak ktos wchodzoi na ganek .
Ma - Laura .
La - Jestem w kuchni .
Ma - O jak dobrze .
Ta - Witaj młoda damo jak ci mineła randka .
Mama skarciła go wzrokiem.
La - A wiesz co było wspaniale nie do opisania . Ja idę do pokoj spać mi się chce . Zaczełam wchodzić po schodach -
Dobranoc Mamo . Dobranoc Tato . Dobranoc Głobie .
To - Dobranoc deklu .
Weszłam do pokoju żuciłam. Torebke na łożko . Włączyłam Laptopa . Poszłam się umyć zęby i się wykąpać . Gdy wróciłam zobaczyłam na łożku bukiet czerwonych róż a pomiędzy nim karteczka z Napisem Kocham cię. Boże jaki Liam jest słodki . Kocham go . Przez długi czas siedziałam i wąchłam róże . Ale postanowiłam się ogarnać . Wstałam z łożka żeby dojść do laptopa . Kilka kliknieć i byłam nareście na faceboku. Od pięciu dni nie właczałam laptopa . Te pięć dni znieniły moje życie . Dopiero od pięciu dni znam Liam a już zdążyłam się z nim bardzo dobrzepoznać . Pierwsze co żuciło mi się w oczy to moje zdięcie z Fanką . Z opisem ,Nowa Dziewczyna Liam już się ujawiniła jest to Laura Huston 19 letnia dziewczyna " . Gdy zobaczyłam na komentarze byłam bardzo ucieszona było tam tyle pozytywnych opiń dotyczących mojej osoby .
*30 minut pożniej *
Wyłączyłam laptopa bo było już za pięć pierwsza wnocy . Musiałam iść spać .

5 komentarzy: